Vilken kväll!

En fantastisk trevlig kväll igår - dans, mys, vin, disneyklassiker, chips, popcorn, burger king och en krossad helkroppsspegel (och undra vem den skyldige var? - jo, jag såklart) Förstår faktiskt inte vart mina klantgener kommer ifrån? Men, nu är det väl bara att se framemot 7 års olycka... :)

Nä, men allvarligt talat, vi hade jättetrevligt igår! Förfesten var hos, Karoline, Kristin och Anmar och sedan blev det utgång på Platå. Var ett riktigt trevligt ställe om man bortser från toaletterna och att de typ inte hade någon som helst ventilation på dansgolvet. Herre, så jäkla varmt det var! Sen blev det god mat på Burger King, innan vi tog en taxi hem. 333 kr! Gud, så dyrt!

Idag är det dock inte en riktigt lika bra dag. Är inte ett dugg bakis, men har fått så sjukt ont i halsen och känner mig faktiskt nästan som jag har feber. Vilket inte är speciellt bra... Nä, får hoppas på att jag känner mig bättre imorgon.

Men, men. Kommer lite bilder här nere från kvällen.



Mys i soffan.



Brudarna i köket. Amanda, Kristin, Karoline och Linn.



Seriösa grejer på gång... :)



Havet är djupt - bra inlevelse av Johanna!



Fantastisk bild. :)



Tjejtoan.



Hm, jaa. Snusk! :)



Ute på platå!



Mm. Johanna är helt normal. Jag lovar. :)

Men som sagt. En trevlig kväll! :)
Och det görs nog kanske om nästa helg då jag faktiskt fyller 21. Usch, gamla människa. :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, vad roliga ni är! :) Och shit pommes frites vad blond du är! Skitfint :D puss!

2008-09-08 @ 10:20:57
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0