Trött och sliten.

Nu börjar det kännas i kroppen att man inte fått en lugn stund på länge och kroppen bara skriker VILA! Så idag när jag kom hem från skolan så däckade jag bara. Hade verkligen tänkt ta mig ner till stan en sväng, men den jäkla motvinden och mina trötta ben sa ifrån. Känner mig verkligen som en gammal tant.

Men imorgon blir det klassfest (med respektiven)! Kommer bli heltrevligt! Känns jätteskönt att bara få komma ut och göra något annat för en stund också.

Annars händer inte så mycket. Blir en lugn kväll ikväll. Kanske fara en sväng till IKEA och IKANO-huset och käka en god fredagsmiddag och sen ta det lugnt framför tv:n och bara ligga och slötitta på någon usel film. Ja. Det kändes som en bra plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0