TOP MODEL!

Fick en otroligt glad överraskning idag - nya säsongen av Top Model börjar ikväll! MAKALÖST! Så jag och Nils var tvungna att fara och handla något gott till ikväll för att riktigt njuta av programmet. :)

Och skolan idag gick bra. Kände mig dock inte i toppform, men överlevde dagen i alla fall... Sen efter skolan blev det att ta en sväng förbi stadsbiblioteket och skriva ut mina stackars CV:n så att jag äntligen kan börja söka jobb. Känns som att det börjar vara läge för det nu.

Och imorgon blir det löpning på morgonen (Weey?). Hur nu det ska gå? Är ju knappt så att jag har någon kondis i friskt tillstånd, så jag undrar hur det ska gå i mitt risiga tillstånd som jag är i nu? Nä, det blir nog ingen bra prestation imorgon...

Nä, nu börjar Top Model.



Och jag diggar våran microkö på skolan... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0