Tack för det!


Blev positivt överraskad då jag loggade in på mitt bankkonto och såg vad jag får för lön på måndag! Kändes otroligt bra måste jag säga. Har nämligen haft sån sjuk ångest på senaste tiden över min ekonomi och hur det ska lösa sig osv. Men nu känns det helt plötsligt jättebra (för ett tag i alla fall...). Men kommer måsta söka jobb så fort som möjligt ändå. För man vill ju trots allt kunna leva livet här nere också. :) Men som sagt. En glad överraskning.

Och stadsbesöket blev inte riktigt av förrän senare idag eftersom Nils envisades om att se Liverpool - Manchester United. Så det ska jag inte ta ifrån honom, utan får helt enkelt stå ut och vänta ett tag till. :)

Men, men. Hoppas alla har/får en trevlig dag!
Ska gå och göra grabben sällskap ett tag och heja lite på Liverpool så att Nils kommer vara glad ikväll... :)



Kommentarer
Postat av: Konsum slaven

Skämmes tamme f.. på mig för att jag inte hade en susning på att du fyllt år! Shame On Me..

Men grattis så mycket i efterhand iaf, hoppas du hade en trevlig dag! Det tycker jag du är värd..



Ha det så bra i alla fall..

2008-09-13 @ 20:34:30
URL: http://lillajulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0