T i r e d a s h e l l .

Det är tragiskt vilken pensionär jag blivit sen jag flyttade hit. Stiger upp halv 7 på morgonen och går och lägger mig så fort jag bara kan. Skulle egentligen kunna gå och lägga mig redan vid 8, men nån måtta får det väl ändå va? :) Men, ja... Får väl försöka låtsas att man är en ung och pigg student i alla fall...

Blev för övrigt frälst av den där Anna i Idol. Gudars skymning, vad jag fick rysningar alltså! Så hon ska banne mig vinna hela skiten. Eller komma tvåa. För det är väl bara tvåorna som blir något? :)

Nä, nu pallar jag verkligen inte att vara vaken längre.
Så godnatt och sov gött (som hälften av min klass säger...)
(Och på tal om det så är nog dialekter något av det charmigaste som finns.)

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0