Snorunge...

Hur är det möjligt att ha så mycket snor i sig, vart kommer allt ifrån? Helt sjukt. Tycker man snyter sig stup i kvarten, men ändå känns det som att hela huvudet är fullt av snor. Usch.

En riktigt hård dag idag i alla fall, började med cykling till skolan (5 km), sen löpning på skolan (3km), sen styrke, sen yoga, sen jazz, sen cykla hem och sen cykla till Ikanohuset för att handla/äta och sen cykla hem igen. Och nu har vi nyss storstädat och det känns som att det var väldigt välbehövligt. Men hur som haver, är helt sjukt slut i kroppen/huvudet nu, så jag ser framemot en lugn, väldigt lugn kväll med Idol.

Och imorgon blir det street hela förmiddagen, längtar verkligen, men önskar bara att jag var mer skillad på det. Men det är väl det som är grejen med det här året, att man faktiskt ska lära sig något. :)



Nils med sitt nyklippta hår som han klippt med sin egen rakapparat. Blev väl fint? :)



Och den här maten tyckte jag faktiskt att jag förtjänade idag. Grillspett med klyftpotatis och tzatziki. Mums!

Dags för Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0