Sjukling...

Hemma från skolan idag, får typ ångest. Nä, men det kändes bara surt att vara hemma såhär i början när det är så mycket nytt att ta in. Nog för att jag bara missade två lektioner, men ändå. Surt är det. Hoppas bara på att jag mår bättre imorgon...

Dock så har jag och Nils hunnit göra såna här tråkiga saker som man aldrig gör annars. Typ spika upp kablar längs lister och sånt. Så något vettigt har vi lyckats åstadkomma i alla fall.

Och snart ska vi pallra oss in till Skäggetorps centrum och handla lite. Sen blir det nog en hyperlugn kväll med grönt te och torkade aprikoser framför tv:n. Ska nog kila över till Amanda (klasskompis/grannen min) och sno tillbaka våran dammsugare också, innan dammråttorna tar över hela vår lägenhet... :)

För övrigt, ett supertråkigt inlägg med diverse onödigt vetande.

Så hoppas alla andra har/haft en roligare dag! :)

Kommentarer
Postat av: linn

krya på dig sjukling! hoppas vi ses imorgon. kramen!

2008-09-08 @ 17:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0