Seriöst alltså...


Kan jag inte bara få bli pigg någongång?

Kom nyss hem från skolan. Var och såg en dansföreställning "Just in time". Och ja, den var väl sådär. Tycker typ mycket av den moderna dansen som man ser nuförtiden har spårat så otroligt mycket. Och det känns bara som att koreograferna hela tiden vill överträffa varandra med mer och mer abstrakta grejer... Inte för att abstrakt är något fel, men tycker det är så sjukt jobbigt att se när det nästan bara blir konstigt... Men aja.

Och nu ska jag se om jag orkar med dagens bedrift. Ska försöka styra upp mig själv. Ta ett bad, dricka kaffe och sen banne mig fara ut och söka jobb. Så vi får se om jag lyckas åstadkomma något av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0