Say what?

Helt seriöst. Jag förstår inte hur det här gick till...

Cyklade som sagt in till Tornby idag (IKEA-området) för att lämna in mitt CV på Intersport. Hade pratat med butikschefen i onsdags och hon ville att jag skulle komma förbi. Så jag lämnade mitt CV och pratade lite, sen åkte jag hem. Och just när jag kommit in genom dörren, så ringer hon och säger att jag ska få komma och prata/provjobba på tisdag. Det var nog det sjukaste jag varit med om på länge. Snacka om snabba puckar. Inte direkt för att jag vet om jag fått jobbet redan, men det får jag väl se så småningom.

Och snart beger vi oss in till Linköpings centrum för ett mysigt fika. :)

Kommentarer
Postat av: Kajza

REBECCA KÄRA VÄN!!!

Har du det bra ?

ÅHHH jag blir avis när jag ser och läser om er där nere. Ta vara på tiden det går så fort :) Såg att Karro bor i våran gamla lägenhet.

Tänkte bara skicka en hälsning till dig och hoppas allt är skit bra!

Stor kram Rebecca

2008-09-19 @ 21:12:49
Postat av: Carro

haha, inte dåligt hörru! Har hört att det är lätt för norrlänningar att få jobb i södra Sverige, men så lätt?? det hade jag aldrig trott, hahah

2008-09-20 @ 00:51:20
URL: http://carolineidenas.blogg.se/
Postat av: Fia

Åh, det lät ju toppen! Hoppas hoppas hoppas du får det :D Ändå kul att jobba där! Pussss

2008-09-20 @ 10:15:07
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0