S M Ä R T A!


Herregud, alltså! Vi gjorde en diagonal med Sofia igår på moderna och den tog verkligen död på mitt vänstra lår och min högra rumphalva, så idag är jag halverst invalid. Och inte gjorde det saken bättre att vi var ute och sprang imorse. Ajajaj. Jag är inte graciös nu alltså.

Och ikväll blir det street med Emma. Dock lite drygt att den inte börjar förrän 20.30 och slutar 22.00. Men det är inte så mycket att göra åt. Kommer bli grymt kul i alla fall!

Har även varit seriös idag och ringt runt till alla matbutiker i Linköping. Och jag säger då det... Hur kan alla butiker verkligen ha så många extraarbetare att det inte ens är värt att lämna in ett CV. Illa. Men utökade mina vyer lite grann och ringde även till lite andra ställen, så kanske finns det lite hopp trots allt... Men ja. Känns ändå lite hopplöst då det känns som att man slåss mot typ flera tusen andra studenter som också vill ha extrajobb. Nä, men lite bra kontakter hade ju inte suttit fel om man säger så.

Men nu blir det att göra sig klar och sen ta sitt pick och pack och promenera mot bussen.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0