Playa de Amadores

Tyckte det var lite kul då jag insåg att deltagarna i årets Idol hade sitt träningsläger på Playa de Amadores, alltså precis det stället där vi var i december förra året. En alldeles ny semesterort som är hur vacker som helst... Blir så avis på dem när jag kollar på Idol, haha. :)



Utsikten från vårt hotell.



Beachen. Åh, underbart.



Dunas Amadores. Lyxhotellet som jag lätt ska bo på om jag ska dit igen. :)

Så, som sagt. Ett otroligt vackert ställe... Så åker ni till Gran Canaria, så åk hit istället för att åka till alla vanliga turistorter som Playa del Inglés och Puerto Rico osv. Ni kommer inte ångra er!

Kommentarer
Postat av: Fia

Gaaah! Det är typ inte okej att lägga upp såna där lockande bilder nu när det börjar bli svinkallt! Varför bor man i Sverige!?

2008-10-01 @ 18:56:18
URL: http://fiajohansson.blogg.se/
Postat av: linn

haha tack:) helt sjukt lockande med utomlands iaf...man måste ju fara någon gång under detta året iaf!

2008-10-01 @ 19:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0