Oops!

Var skitnöjd imorse med att jag stigit upp i så god tid och så, och sen helt plötsligt inser jag att jag tänkt hel fel då jag ställde väckaren. Jag började alltså 8.15, men jag hade fått för mig att jag skulle fara då. Idiot. Så jag ringde stackars Amanda som var på väg ut till cykeln och snäll som hon var så väntade hon på mig och vi åkte 10 min senare och hann trots allt i tid med nöd och näppe. Dock så blev det en otroligt svettig uppvärmning, vilket iofs var bra. Men svetten alltså, herregud vad det rann/droppade... Härliga tider! Men som vanligt. En helt otrolig lektion med street. Blir så peppad! :)

Och snart ska jag och Nils ge oss iväg till Tornby en sväng. Känner dock att det tar emot rätt mycket att veta att man ska cykla dit på den där hemska vägen som bara är helt platt och med en skitkass cykel utan någon som helst luft i däcken och med en träningsvärk som är hemsk. Men det är bara att bita ihop och vara glad. :)

Sen ikväll blir det att fara in till stan och fika med Skelleftegänget, alltså Karoline, Linn, Tobbe och så Nils såklart. :) Så det blir trevligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0