Nyttodag.

Idag har det verkligen varit en typisk göra-allt-tråkigt-och-nödvändigt-som-man-inte-orkar-göra-någon-annan-dag-än-söndag-dag. Och vi har lyckats. Har städat, tvättat lite och storhandlat. Så trots denna sega dag så har vi ändå presterat vettiga saker, vilket man tyvärr måste göra vissa dagar här i livet.

Och imorgon är det måndag igen (förstår verkligen inte vart veckorna tar vägen?) Hur som haver. Börjat först 1 imorgon och då blir det jazz och sen balett, sen vette sjutton vad jag ska hitta på? Är som less på att bara vara trött och inte göra någonting på kvällarna... Så vi får se om det orkas styra upp något imorgon.

För övrigt har jag fått världens största blåmärke (i särklass) på mitt ben, och jag vet, det är grymt onödigt vetande. Men mysteriet är faktiskt vart det faktiskt kommer ifrån. Vaknade bara en morgon av att det var där. Sjukt.


Hur är det möjligt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0