Ny dag, nya möjligheter?

Åh, det hade varit så underbart att få ligga kvar och dra sig i sängen idag. Men icket.

Nä, men jag ser framemot den här dagen ganska så mycket ändå. Jag menar, street hela förmiddagen + eget arbete, sen balett och impro/komp. Improvisationen är väl dock ingen större favorit, men det var faktiskt riktigt kul senast vi hade det, så jag hoppas på något liknande idag. :)

Nu blir det att borsta gaddarna och pallra sig ut till cykeln. Och ska faktiskt komma ut tidigt idag så Amanda slipper vänta på mig... Som hon typ alltid måste göra.

Men tjing, så länge!




Och dom här två är ju riktigt söta.



Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, naaaw, era små kissar är ju bara för söta! :) Jag dör typ.

2008-09-11 @ 09:39:46
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0