Nästan.


Lyckades sådär med att genomföra alla dagens uppdrag. Och naturligtvis var jobbsökandet det som gick sämst. Ingen av butikscheferna som jag ville prata med fanns där, så ska göra ett nytt försök imorgon. Puh. Men jag och Nils hann iaf käka en god middag på "Chili" och till och med shoppa lite. Så jag klagar inte. :)

Och såna här vagnar från IKEA + vanliga kundvagnar står i princip överallt här på Skäggetorp. Och frågan är varför? Men ja. Orkar man släpa med sig en sån där vagn från IKEA så ska man typ ha cred.



Nä, men helt seriöst. Top Model och Idol sänds fortfarande samtidigt. Vad är det för idioti? Känner nästan att jag blir förbannad...

Kommentarer
Postat av: Carro

Du kan ju alltid se idolprogrammen på tv4.se annars ;) så brukar jag göra.

2008-09-16 @ 19:39:34
URL: http://carolineidenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0