Morning!

Ja, jag mår bättre idag. Lite hosta och lite snuva, annars tusen gånger bättre. Så nu sitter jag här med min dinkelgröt, som jag råkade överkoka och väntar på att den ska bli kall...

Steg upp alldeles för tidigt idag, börjar inte förrän 8.45, men var så pigg då väckaren ringde första gången, så jag sket i alla snoozningar och steg upp direkt, vilket är sjukt olikt mig.

Så idag blir det iaf skola och Modernt står på schemat direkt på morgonen, sen Produktion, Lunch, Pilates och Metodik/Pedagogik (Den sistnämnda kursen är självvald, och är fortfarande kluven om jag ska gå den... Men, men, ska ge det någon vecka till.)

Och ja
. Vi åt den godaste middagen på länge igår. Hemmagjorda hamburgare med något sjukt gott bröd. Ojoj.



Jag överdriver inte, det var sjukt jäkla gott!

Och dagens bästa - min mamma har skaffat sig en msn. Hur coolt är inte det? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0