Kakmonster!

Alltså, jag förstår inte... Mitt sötsug är värre än någonsin och jag kan bara inte låta bli att äta. Herregud. Varför är det så gott? Obeskrivligt.

Har även överlevt en till torsdag (veckans längsta och segaste dag), så det känns bra. Så ikväll väntar en lugn kväll med Idol och ja, ännu mer godis (CHOKLAD!)

Och för övrigt händer inte så mycket mer, jobbar imorgon och jag är typ nervös... Usch. Kan verkligen ingenting om sportartiklar och så är det löning i helgen, vilket betyder äckligt mycket folk... Herre. Hjälp mig!

Och så fyller ju Fia år imorgon! Och det känns skitsynd att inte kunna fira henne, men...  Hoppas du får en kanondag i alla fall! :)



Fia, min kära och snygga vän som snart blir gammal... Eller ja. Lika gammal som jag. :)



Jag och Fias 20-årsfest förra året.

Kommentarer
Postat av: Fia

Det kommer säkert gå skitbra på jobbet, gumman! No worries :) Tack, jag ska försöka ha en sjukt bra dag, haha :D Och typ intala mig själv att jag fyller...18.

2008-09-25 @ 19:33:17
URL: http://fiajohansson.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, har du tänkt på näspetaren i bakgrunden?? Hopppas att allt är bra med dig, det komer säkert gå kanon på jobbet ska du se. =) kram

2008-09-25 @ 21:42:41
URL: http://elinkarinmargaretha.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0