Jobb?

Gud, fick en chock då jag gick in på mitt bankkonto ikväll. Herregud! Måste ge mig själv shoppingförbud. Eller nja. Skaffa ett jobb kändes mer relevant... Men vart fasiken vill man jobba då? En matbutik? En klädaffär? Som telefonsäljare? Hm... Men den största frågan kanske ändå är - Kan man ens få jobb? Huvva, får ångest bara av att tänka på allt sånt där.

Hur som haver. En dryg kväll ikväll. Blev ingen god middag, bara uppvärmd potatis med kött. Mums. Eller så kanske inte. Får bli bättre imorgon.

Imorgon ska jag i alla fall ta mig in till stan medan Nils jobbar. Får dock inte shoppa, men titta kan man ju alltid göra... Hur svårt det nu än kan vara. Bläää. Vill bli ekonomiskt oberoende och shoppa som en idiot varje dag.

Nä, ska vara social med pojken min nu.
Men ha en fortsatt trevlig kväll alla glada! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0