Intersport

Var och provjobbade på Intersport idag en stund efter skolan och det gick helt okej faktiskt! Ska vara på junioravdelningen och ha hand om kassa och lite kläder och sånt. Så det kändes jättebra! Så vi får se om de vill ha kvar mig eller inte... :) Men ska i alla fall jobba fredag mellan 14-20 och lördag mellan 12-16, så det känns ju bra, för då kan jag ju inte ha varit helt värdelös i alla fall... Hoppas jag då. :)

Och imorgon blir det däremot full rulle... Ska ut till Lunnevad och där blir det löpning och föreläsning, sen blir det yoga och jazz på skolan och sen street på kvällen. Ser framemot det hur mycket som helst, men det jag verkligen skulle behöva nu är en toklugn dag med massor av sömn. Men det får bli när det blir... Kanske söndag?

Nä, men hoppas det är bra med alla, speciellt er där hemma i Skellefteå. Saknar er... Håller på med att försöka fixa flyg och sånt hem vid jul, men det är verkligen inte lätt... För antingen kostar det flera tusenlappar, eller så finns det inga förbindelser. Och det gör ju inte saken bättre att vi ska lyckas få med oss två katter hem också... Nä, herregud vad svårt. Men hur som helst. HEM SKA JAG PÅ NÅGOT SÄTT! Punkt slut.













Saknar, saknar, saknar... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0