Hjälp!

Har varit en grymt lång dag idag, var ute på Lunnevad imorse och sprang och gymmade. Sen var vi på ett riktigt värt, eller ovärt forum... Nä, men det bjöds i alla fall på naturgodis, så jag klagar inte. Och vi slapp ju lyssna på någon tråkig föreläsning. Så det var nog rätt värt. Sen när vi väl kom tillbaka till skolan så började jag bara må sjukt illa, riktigt sådär illa att man bara skulle vilja spy... Så yoga och jazz med en sån risig magkänsla var kanske inte den bästa medicinen, men det gick då vägen iaf och ingen spya behövdes torkas upp. Haha. :)

Och ikväll var det som sagt street och magen var inte riktigt hundra ikväll heller. Så det blev en sådär lagom bra prestation. Nä, usch. Och nu är jag svettig som ett as och borde egentligen bara ta mig ett skönt bad... Men frågan är om man orkar? Har ju trots allt dans hela dagen imorgon... Haha. Nä. Men en snabb dusch kanske? Äsch. Vi får se.

Och såhär pigga är vi på våra luncher...


 
Johanna, Lovisa och Amanda har däckat på golvet...



Och Kristina och Linn ligger och myser... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0