Hallelujah-moment!

Pumpade min cykel idag och det var verkligen ett äkta hallelujah-moment! Visste typ inte att man kunde rulla sådär bra... Men frågan är om jag kanske råkade pumpa däcken lite för mycket? Kanske... För det tjöt ovanligt konstigt då jag cyklade hem idag, så jag väntade bara på en sådär superknall och att jag typ skulle flyga av cykeln och bryta några ben osv... Men ja. Vi ser väl.

Var även förbi Skäggetorp centrum nyss och handlade lite på Willys. Och det var alldeles rökigt där inne och luktade förjävligt. Så på något sätt hade det börjat brinna inne på "Klädjätten". Och frågan är om det var en olycka eller en anlagd brand? Skulle inte förvåna mig om det var det sistnämnda. För det verkar hända en massa skit här hela tiden känns det som... Man hör typ sirener och liknande rätt ofta. Så ja. Vad är det för ghetto vi hamnat i? Well, well. Nog om det.

Idol ikväll igen och det är killarnas tur!
Har dock inte så stor koll på vilka som är bra av killarna i år egentligen. Men det återstår väl att se. :) Saknar som sagt fortfarande min Alexander Konstantinopel... ;)



This is the shit.
Mycket, mycket bra initiativ att Linköping stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0