GRATTIS SOFIA OCH LUKAS!



Grattis till bruden min som fyller 21 år idag! :)



Och Grattis till brodern min som fyller 23 år idag! :)

Har för övrigt ganska nyligt kommit hem från Intersport efter min första "riktiga" arbetsdag, så nu har jag vikt kläder, larmat av (stort hat) och sålt ADIDAS SUPERSTAR-skor i sinne. Och jag har typ fått jobbet, så det känns ju guld! Så som det ser ut nu så kommer jag att jobba varannan helg och kanske någon kväll i veckan. :) Så jag är sjukt glad alltså, för ett sånt här bra jobb trodde jag aldrig någonsin att jag skulle få...

Och ikväll blir det lugnare än någonsin. Ska ladda ner Top Model och se allt jag missat och vräka i mig kakor och mörk choklad. Så det blir great.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Då får man väl gratulera till jobbet då! Det låter ju faktsikt inte helt fel.. Men jag var då en av dom som INTE köpte adidas skor av dig, för dom köpte jag här i staan! =)

(har ju redan vita som du kanske vet, men passade nu på att köpa de svart.. Är det så billigt så måste man ju passa på! haha..)



Såg ju att du kommer hem lämpligt till jul.. och det låter ju kanonbra för då kan du jobba för mig! ;)



Ha det bra..

2008-09-26 @ 22:23:26
URL: http://lillajulias.blogg.se/
Postat av: Fia

GLAD JAG VAR PÅ BILDEN??? Haha. Nej.

2008-09-26 @ 22:41:01
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0