Fy sjutton!

Tröttheten idag känns som ett skämt. Hur kan jag vara såhär trött? Galet. Har ju iofs inte sovit alltför många timmar, men ändå. Snälla nån... Ge mig koffein typ.

Och streeten igår, vad ska man säga? Alldeles, alldeles underbart. Hur skönt som helst att bara få komma på en sån där danskurs, släppa alla krav och tankar och bara köra! Fy, vad roligt! :)

Och idag väntar en lång dag med modernt, eget arbete, balett och improvisation. Jag hoppas min hjärna och kropp överlever.

Och så en sak till, jag och Nils hörde ett otroligt obehagligt ljud inatt vid 4-tiden. Det lät verkligen som att någon gick fram och tillbaka nedan för vår lägenhet och drog en metallspade mot asfalten... Och mittemellan allt det så hörde vi viskningar och något gnällande ljud, lät som en katt som jamade, men plågat. Nä, usch. Jag undrar verkligen vad det var...

Men tillbaka till verkligheten.
Ska hinna äta frukost innan jag ska dra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0