Excuse me...

Jag vet, bedrövlig uppdatering. Men har verkligen haft fullt upp i helgen.

I fredags var vi och fikade på Café Choccolata (tror inte det stavades sådär, men skitsamma) med Skelleftegänget. Mycket, mycket mysigt. Fika är underskattat!

I lördags var Simone, Daniel och Åsa här hela dagen och vi var på Chokladfabriken (Cloetta/Fazer) i Ljungsbro och köpte sjukt mycket godis. Sen blev det äckligt god tacosmiddag och sen film, "1408". Helt okej skräckis, men inte speciellt läskig.

Igår var jag och Simone på stan hela dagen och sprang omkring som idioter och shoppade i sinne. Sen åkte vi hem för att sen åka tillbaka in till stan med Nils för att äta på restaurang. Dock så slutade det med att vi åt pizza och kebab på något risigt ställe... Och sen hyrde vi film "Dumpad". Den var faktiskt riktigt bra om jag bara inte hade varit så trött...

Och sen idag då. Ja, jag och Simone steg upp 9, cyklade som idioter in till Tornby för att köpa ett par skor som SImone beslutat sig för att köpa. Och sen tillbaka för att slänga i oss lunch och sen tog vi bussen in till stan där hon fick titta på dagens danslektioner. Sen åkte hon hem. Buhu. Men, men. Tur att hon kommer tillbaka i November.

Och ikväll har vi varit och sett en dansföreställning "Cuatro estaciones". Helt okej och betydligt bättre än den senaste vi såg.

Så ja, som sagt. Fullt upp.
Och här följer lite bilder från helgen.


Fikatajm!



Danne och Simone entrar butiken... Sugna eller vad? :)



Gamla klassiker!



Längesen sist kanske?



2:a sorteringens godis. Sjukt, sjukt mycket.



Och det blev en del... :)



Simone hann trycka en sjukt stor kebabtallrik...



Och prova snygga skor...



Samt måla naglarna... :)



Och sen vart det tacos!



Och kvällen slutade med lite Hector-mys... :)




Jag och Simone hann även med ett snabbt fika under shoppingturen... Äckligt gott.



Ja, syskonkärlek.



På väg in till stan...




Snygging! ;)



Mm, de är fräscha. Jag vet. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0