Brännsår, träningsvärk och svett!

Ojojojoj!

Streeten imorse med Emma var helt underbar. Jag är helt enkelt frälst. Och det var nog längesen jag var så svettig... Men som sagt, underbart. Har även anmält mig till en streetkurs med henne på kvällstid, så det ser jag framemot. Samt att det blir 2 workshops den 4 oktober med Robin från So You Think You Can Dance (Scandinavia). Blir great.

Och i övrigt i mitt liv händer inte så mycket, har otroligt enformiga dagar just nu och man är inte speciellt social på kvällarna heller eftersom man är så sjukt trött hela tiden... Men det vänder nog så fort man börjat vänja sig vid all träning och sånt. Hoppas jag då. :)

Och vad blir det ikväll då? Idol eller Top Model? Gah. Varför sänds de två programmen exakt samma tidpunkt? WHY, WHY, WHY? Idiotiskt påhitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0