Äntligen, äntligen internet...

JAA! Nu har vi äntligen fått vårt internet! Och som jag har längtat... Har känts som att jag levt i en bubbla de senaste två veckorna. Men nu, äntligen, har vi det.

Så vad har egentligen hänt här nere i Linköping sen jag flyttade hit?

Ja, vi har varit till IKEA hundrafemtioelva gånger (tar bara 10 min att cykla dit, vilket är ganska värt) och införskaffat diverse nödvändiga/mindre nödvändiga prylar. Sen har jag shoppat kläder i sinne och sist men inte minst, börjat skolan.

Och skolan är helt sjukt bra. Det är vekligen helt underbart att få hålla på med det man gillar allra bäst hela dagarna. :) Vi dansar, promenerar, springer och allt annat trevligt. Klassen är kanon, 18 tjejer och 1 kille och alla är helgóa! :) Så jag kan verkligen säga att jag trivs.

För övrigt bor vi i ett av Linköpings slumområden - Skäggetorp, men än så länge har inget allvarligt hänt. Så det är väl bara att hålla tummarna för att jag tar mig igenom det här året helskinnad. ;)

Och ikväll blir det IDOL
, ruggigt underhållande!

Hoppas det är finfint med alla där hemma!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0