That's the way I like it

Var så jävla misslyckad idag, vi hade skitmycket som vi skulle ha fixat till idag och jag hade inte kommit ihåg något av det. Är man bra då? Extra pinsamt är det ju när man är den enda som glömt det också. Illa. Och det är verkligen inte likt mig. Haha. Vet inte vad som hänt med mig på sistone? Är inte den gamla vanliga ordningssamma Rebecca. Nä. Usch. Är en riktigt slarvpelle.

Och Hector blev som sagt kastrerad idag och nu ser han fan skitfull ut. Stackars kisse. Men han är ju ruggigt lugn i alla fall...

Ut till Lunnevad imorgon också för löpning och forum
. Var sådär lagom peppad... Måste ju stiga upp så tidigt då och det är väl inte riktigt det bästa jag vet. Kommer slå rekord i längsta snoozningen snart.

Jag och Linda började för övrigt spåna lite på en dans till vår slutproduktion idag. En akrobatdans. Var riktigt kul att bara få dansa och släppa allt och bara få skapa något utan krav. Det är då dansen är som bäst. Och det är då jag inser varför jag älskar det.

Nä. Blir att ta mig ett bad nu.

.





Godis och kaffe är det som håller oss vid liv... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0