Spontanfika med tjejerna

Vilken mysig torsdag det blev! Var först i skolan hela dagen och kämpade på med vårt Forum om Danslinjen som vi ska visa upp nästa vecka. Och trots min stukade fot... (ja, jag vet, jag heter Rebecca och är inte så bra på att låta bli att göra illa mig... but hey, that's me. ) Hur som haver, så gick det ändå någorlunda bra att vara med och köra ändå, men fick ta det lugnt.

Och efter skolan blev det spontanfika med Amanda, Kristin, Caroline, Karoline, Linn och Linda. Blev en god latte med en morotskaka (vadå underskattat?) och en god chokladbit. Och oj, så mysigt det var! Varför gör man inte såna här saker oftare? Var i och för sig inte så smart att ta en sån där rejäl fika innan middagen. Men helt klart värt det. Sen blev det en tur på rean på Bik Bok för att inhandla danskläder. För ja, det är väl i princip det enda vi behöver just nu i klädväg. Så där var vi, alla tjejer, med hundrafemtioelva tröjor och sprang fram och tillbaka och provade kläder! Haha. Toktrevligt!

Sen begav jag och Amanda oss hem, eller en sväng till Willys och sen förbi Skokanonen (Amanda var på rejält shoppinghumör idag, haha) och sen hem.

Och så ringde min kära mor mig också just då jag kom hem, så det blev ett långt och trevligt samtal! Saknar ju familjen där hemma riktigt mycket alltså. Men det är banne mig inte länge kvar tills vi ses nu! :)











Och varför har julmusten kommit redan nu? Nog för att det är gott och så. Men inte är det väl jul redan... Eller? Men God Jul då, eller nåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0