Skäggetorp-runt

Idag har jag baske mig varit duktig. Tog itu med vårt diskberg, dammsög och skurade hela lägenheten. For ut och sprang Skäggetorp-runt (ca 5 km) med mina nya löpardojjor och slutligen så gick jag och handlade. Så idag är jag banne mig stolt över mig själv.

Och nu är Nils och två av hans arbetskompisar och handlar pizza, så ikväll blir det pizza-och tv-spelskväll här hos oss. Kan bli trevligt! Men ja... Mario Kart kanske inte är min starkaste sida.


All disk. Tog typ 1 timme att diska allt.

Och mina nya löparskor som jag fick otroligt billigt via Intersport. Helt fantastiska!

Kommentarer
Postat av: linn

haha det är typ exakt likadana som mina fast i blå färg :)

2008-10-30 @ 16:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0