Onsdagen

Streeten igår kväll var så sjukt rolig, mycket roligare än någonsin! Fick dessutom beröm av läraren för att jag gått framåt mycket. Och det är verkligen skitkul att höra eftersom att jag personligen tycker att det har gått rätt segt och att jag mest bara känt mig urkass. Så det var verkligen det som behövdes för att fortsätta vara motiverad och kämpa! :)

Och efter streeten så hade ju jag och Amanda tänkt cykla hem, men när vi väl kom ut så hade Amanda råkat ställa sin cykel i en port som nu var låst. Haha. Det är så typiskt henne! Så jag fick cykla hem med henne på pakethållaren. Så man kan väl säga såhär. Ett par kalorier brände jag nog igår trots allt... :)

Dessutom är rostade kikärter med tomat och chili det absolut i hetaste just nu. Fan, vad gött!

Och nu är det dags att dra sig igen. Modernt, eget arbete, balett och improvisation väntar.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0