Negativa Rebecca

Idag är en sån här dag då allt bara känns skit. Vet egentligen inte varför, men är bara allmänt negg. Men bland annat så har min cykel punka och jag borde egentligen släpa med mig den in till stan för att laga den, men det tar typ 1 timme, så jag var inte motiverad. Och dansen just nu känns inte heller kul... Är inne i någon jäkla svacka och det går fan inte bra. Men, det vänder nog snart, men det är bara så jäkla trist när det blir så... Och allt annat är bara... Ja. Trist.

Nä, förlåt
. Jag borde inte klaga, men jag var bara tvungen att få göra det.
Måste börja pallra mig till skolan nu. Eller ska först dricka kaffe, det var jag motiverad på i alla fall.
Have it!


Kommentarer
Postat av: Daniel..

Tyvärr så har ju sånna dagar en förmåga att dyka upp ibland, men om det kan vara till nån tröst för damen så har jag faktsikt hört (av annan anställd)att du är saknad på jobbet!

Asså nu säger jag inte att du inte är saknad av två, men det var iaf en som sa det till mig..

Kan ju vara kul att höra idag kanske..?



Ha det br.. Uhm.. bättre! =)

2008-10-06 @ 14:39:27
URL: http://lillajulias.blogg.se/
Postat av: Fia

Allt blir nog bättre snart, gumman! Jag är själv inne in en värdelös period just nu, men det är bara att stå ut! Kämpa, kämpa :) Miss you, PUSS!

2008-10-06 @ 21:38:47
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0