Mysmiddag

Idag fick jag och Nils äran att få bjuda min kära vän och klasskompis Amanda på lite middag! Så det var väldigt trevligt! :)

Sen idag så har vi haft en massa eget arbete. Vi håller på med en föreställning (De fyra årstiderna med Vivaldi) som ska visas upp i Norrköping i slutet av november, så det är full rulle med det, samt att vi har en liten föreställning imorgon också. Och då ska vi visa upp vad Danslinjen innebär och visa upp olika koreografier vi lärt oss under den tid vi hunnit gå osv. Så det känns ju kul, men ändå lite nervöst, för det känns inte riktigt som att jag har hundraprocentig koll på allting... Dessutom så ska jag och Linda hålla i en workshop i balett. Så det blir ju, ja... Väldigt spännande!

Och nu är det verkligen, verkligen städning som står på schemat.


Har snokat upp lite bilder från en klasskompis facebook. Så här är då alltså fr.v. Maria, jag, Amanda, Anna och Caroline Å. :)


Och det här är från vår första klassfest, vadå in i dimman? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0