Lunnevadslunken och tacofest

Den där jäkla lunken var fan ett skämt. Var bara 4 km man skulle springa men det var så sjukt jobbigt, vet egentligen inte varför, men kroppen var så himla tung och sliten. Men jag sprang i alla fall hela vägen trots att jag egentligen bara ville dö efter halva. Sen när vi väl kom i mål fick vi värdelösa snittar (eller rättare polarbröds-rullar...)

Och festen igår var fantastiskt bra, i alla fall förfesten. Vet inte hur många människor vi var, men det var fanimej sjukt trevligt alltså! Så bilder kommer sen då jag fått min kamera att börja fungera. Hatar teknikprylar då de jävlas.

Och nu ska jag iväg och jobba. Var lagom peppad... Men som sagt. Pengar, pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0