Jobb

Var helt sjukt trött under hela förmiddagen idag och trodde nästan att jag skulle avlida under streeten. Och då inte för att det var tråkigt eller nåt, utan för att kroppen verkligen bara sa nej... Och huvudet var fan trögare än någonsin. Så det var illa. Men väl på jobbet så blev det bättre och det var riktigt kul att jobba idag! :) Blev dock lite skraj då jag insåg att jag skulle vara helt själv i kassan sista timmen och stänga ner allt osv. Hjälp! Men det löste sig fint!

Och nu blir det att se Idol-omröstningen. Och fan vad trist att de sjöng samma låtar idag som tidigare i veckan. :( Men duktiga är dem i alla fall... Och Kevin är typ den gladaste människan jag sett. Gud, vilken mysprick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0