Jag är inte pigg.

Imorse när väckaren ringde ville jag bara dö. Förstår verkligen inte varför det är nödvändigt att stiga upp så tidigt? Det är ju inte mänskligt för fem öre.

Hur som helst, har haft fullt upp de senaste två dagarna och värre lär det bli. Nä, men i onsdags var det bara träning från morgon till kväll och igår skola hela dagen, sen var det att bara fara hem och städa och vila och sen kom Linn, Tobbe och Johan hit på besök. Så det var väldigt, väldigt trevligt!

Och vad har hänt mer? Jo, jag har fått punktering på min förbannade cykel! Jag är inte nöjd. (Dock så var det rätt väntat med tanke på att jag kanske tog i liiite för mycket då jag pumpade däcken. Men ändå. Blir så irriterad.

Sen idag så hade jag faktiskt sett framemot en lugn och härlig dag med lite shopping och kanske ta sig ett fika någonstans, men då ringer de från Intersport och undrar om jag kan komma mellan 13-20. Och pengakåt som man är så tackar man ju självklart ja, men tänker samtidigt (h-vete också, där försvann min helg), men vad gör man? Så i helgen blir det i princip bara jobb, sen är det måndag igen och man ska ta sig igenom ytterligare en lång vecka. Men intet att förglömma. ALLT ÄR HUR KUL SOM HELST! Och jag borde faktiskt inte klaga alls, för jag får ju faktiskt göra det jag älskar hela tiden...

Nä, nu måste jag bege mig.
Street i 3 timmar... Det kommer bli svettigt. As hell.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0