Hur är det elle?

Min deppiga dag igår blev betydligt bättre efter att ha fått dansa lite, shoppat lite samt att få ha ätit lite på Subway. Och gårkvällen spenderades hos Tobbe och Linn, tillsammans med Nils, Amanda, Linda och Johan. Såg en skräckis, "Mirrors", var faktiskt riktigt bra, inte sådär jätteläskig så man blev skiträdd, men ändå riktigt bra. Bra skådisar framför allt.

Och när jag, Amanda och Nils väl skulle ta oss hem så gick vi då ut för att vänta på bussen som skulle gå 23.24, sen när vi väl stått där ett tag, så kom det aldrig någon buss och vi väntade och väntade tills vi faktiskt insåg att det bara stod att bussarna efter 22.54 endast gick på fredagar... Så ja, klantigt. Och stackars Tobbe fick ännu en gång göra en insats och skjutsa hem oss. Guld värt, men tycker så synd om honom. :(

Och idag när jag kommer hem så har jag troligtvis en kastrerad katt hemma. Stackars lillkisse.



Amanda upptäcker det lilla "F:et" på busstidtabellen... Helt sjukt vad man kan smyga in såna där smådetaljer... De borde stämmas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0