Eagle Eye

Har nyss kommit hem från en mysig pizza-och biokväll med mina kära vänner. Jag, Nils, Amanda, Karoline, Kristin, Nancy och Hannes såg Eagle Eye och jag måste säga att den var riktigt bra! Och innan dess tryckte vi pizza/kebab och sjukt mycket godis! Så tack för en otroligt trevlig kväll!

Och tidigare idag var det jobb på Intersport och jag älskar verkligen det jobbet! Alla är verkligen så himla góa där! Och jag och Michaela drabbades av ett sjukt skrattanfall under dagen. Jag trodde jag skulle dö... Hallelujah, vad kul det var! Så imorgon blir det jobb igen, ser helt seriöst framemot det faktiskt! :) Fick dessutom besök av brudarna när jag jobbade idag, så det var en glad överraskning, för det är inte ofta man känner någon som handlar där om man säger så... :)

Och dagens stora fundering är:
- Stannar inte flygplanet då man hoppar fallskärm?
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0