Äntligen söndag...

Eller vad man nu ska säga?

Överlevde i alla fall den här veckan och imorgon börjar ännu en ny... Puh. Men har i alla fall varit duktig och tjänat ihop lite slantar, så med det i åtanke så får jag väl känna mig nöjd! Och dessutom trivs jag sjukt bra på Intersport, har ruggigt härliga arbetskamrater, vilket är skitbra! Dessutom är alla kunder så grymt trevliga här nere, förstår inte vad det är med dem? :)

Har även investerat lite nya grejer i helgen, ett par löparskor och en äckligt snygg adidasväska! :) (Kommer bli ännu mer shoppingskadad nu när jag börjat jobba i butik...) Men, skitsamma! Man lever bara en gång... :)

Och ikväll händer vad? Vet inte. Igår somnade jag iaf innan 20.00, sen vaknade jag och såg "Stjärnor på is", sen slocknade jag igen. Så det blir väl något liknande ikväll kanske?

Och så en sak till!
Nils gjorde mig en björntjänst och tog tag i all disk vi samlat på oss i helgen! Så det var en fantastiskt bra överraskning när jag kom hem från jobbet! :) Så tack, gubben min! Och nu lagar han en smarrig middag åt oss... Det är en bra grabb det där alltså! :) Och igår firade vi dessutom 16 månader! Herre, vad tiden går fort!

Nä, nu vankas det middag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0