Subway x2

Att Subway är typ det godaste som finns kan nog ingen protestera mot, men att äta där både lunch och middag blev nog lite för mycket. Haha. Men gott är det ju trots allt, så jag klagar inte.

Sen så blev det ju vårt traditionella torsdagsfika idag också. Det är verkligen sjukt vad jag trivs med tjejerna i min klass. De är helt underbara, varenda en av dom. :)

Och sen ikväll har jag bara provat kläder inför lördagens julfest med jobbet. Och jag blir galen! Tycker ingenting är bra... Men får prova igen imorgon. Kanske inte är lika kräsen då. Men det är bara det att jag trivs typ inte med att vara så jäkla uppklädd egentligen, skulle helst bara gå omkring i underställ, mjukisar och slitna sneakers med risigt hår. Men det skulle nog inte uppskattas.

Nä, men nu. En tidig kväll ikväll kanske? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0