Skridskosugen

Har varit en riktigt fin vinterdag idag. Helt underbart! Och idag när vi var ute och gick på lunchen idag i Norrköping så fick jag bara ett sjukt sug efter att åka skridskor! Haha. Komiskt att längta efter det, men det är faktiskt något som är så otroligt kul! Och jag har nog inte insett hur bortskämd man varit med en skridskobana i princip utanför huset, för här finns det ju typ ingen uteis alls. Skittrist. Men ska ändå ta med mig skrillerna ner hit sen efter jul och fara någonstans och åka! Någon som är med? :)

För övrigt. Vi hade rep + genrep i Norrköping idag och det gick väl sådär. Känns bara konstigt att ha föreställning imorgon när det känns som att man egentligen skulle ha behövt åtminstone 1 vecka till för att repa ihop allt ännu bättre... För nu är det inte tajt alltså. Och med livemusiken, så ja... Spännande, spännade, är allt jag kan säga. Och, wish us luck.

Nä, men ska förbereda lite saker inför morgondagen.
Puss!

Kommentarer
Postat av: mr Knowalot

http://www.ispalatset.se/

2008-11-26 @ 19:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0