Rebeccas bravader

Börjat fundera på om jag är klantigare än medel-Svensson??
Senaste veckorna har jag:

- Krossat en spegel hos en klasskompis
- Tappat ner mobilen i ett glas vatten
- Knäckt sönder Nils reservnyckel till cykeln i låset
- Tappat ner Nils lägenhetsnyckel och cykelnyckel bakom betongtrappen i lägenhetshuset
- Pumpat däcken på cykeln för hårt så de sprängdes
- Stukat foten efter några stegs löpning med klassen
- Glömt plattan på högsta värmen hela dagen (varmt i köket!)
- Tappat en kastrull med kokande vatten på mina fötter
- Knäckt sönder min egen cykelnyckel i låset
- Låst in börsen på Intersport
- Varit nära att sticka ut ögonen på ett litet barn med gångstavar på jobbet
- Sumpat Nils PIN-kod på bankdosan 3 gånger när jag skulle sno pengar av honom, så han var tvungen att åka in till Swedbank och fixa ny
- Råkat stänga in Hector i klädkammaren och sedan åkt till skolan


Tycker synd om Nils som måste leva under samma tak som mig... :)

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHAHAHAHAHA! Eller förlåt, gumman, får man skratta? Du gjorde i alla fall min dag nu :) Sitter med värsta leendet på läpparna! Man FÅR vara klantig, okej?

2008-11-04 @ 20:29:59
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0