DET ÄR INTE SANT!

HUR KAN JAG VARA SÅ JÄVLA KLANTIG?!? Jag förstår bara inte...

Kom hem igårkväll, tvättade bort sminket, gick och hämtade min mobil och ett vattenglas (fyllt med vatten). Och när jag nu ska ställa ner vattenglaset på golvet, så halkar mobilen ur min hand samtidigt och dimper rakt ner i vattenglaset. Och den går ju såklart sönder. Så det var den mobilen. FY! Vad jag hatar mig själv!

Men, ja.
Det går nog att få tag på mig ändå, lånar Nils gamla mobil. Men ändå. HAT!

Annars var det en fantastiskt trevlig kväll igår! Så tack!
(Bilder kommer sen idag, ska iväg och jobba nu.)


Kommentarer
Postat av: Fia

GAAH! Så himla typiskt! Men, man måste göra såna där grejer ibland också, så är det bara.... Hoppas allt är bra med dig gumman, miss you, puss!

2008-11-01 @ 16:15:33
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0