Dansrep i Norrköping

Har varit i Norrköping och repat idag och det gick väl helt okej om man bortser från den fruktansvärda träningsvärken i vaderna. Det har aldrig varit mer plågsamt att göra pliéer om man säger så.

Sen när jag kom hem så däckade jag kort och gott och har sovit tills nu. Otroligt skönt, men känner mig dock mer död än levande nu ändå. Usch. Men street blir det ikväll, så jag hoppas på att jag piggnar till.

Annars så händer inte mycket. Nils har en hög kompisar här som sitter och spelar våldsspel (förstår inte riktigt tjusningen med det där, men så länge det roar dem så är jag nöjd...)

Sen fotografering på dansen imorgon. Haha. Varför nu det ska vara nödvändigt?

Jaja, puss eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0