Ursäkta...

Min uppdatering har inte varit den bästa här på bloggen på senaste tiden. Blir skärpning till helgen. Har inte haft tid nu bara, har haft så fullt upp med att vara hemmafru, haha.

Hur som haver, så var dagens bästa Linns kommentar om att man måste gå vidare om det tar slut med sin kille:
"Man kan ju inte sitta kvar och fisa i samma säng..."
Haha, redan en klassiker!

Alla är för övrigt sjuka i skolan nu känns det som, har typ bara varit 10 pers de senaste dagarna. Känns jättetomt faktiskt. Men det som är positivt är att man får mer plats i danssalen. Men ändå - kom tillbaka nu kära klasskamrater! :)

Sen så blir det jobb i helgen och jag är riktigt peppad faktiskt! :) Sen så hade jag väl tänkt hinna med lite julklappsshopping också... Ah, hjälp! Har inte köpt en enda julklapp... :(

Men, men. Ska ta och sätta mig och umgås med brodern min nu.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0