Tomtenatta på Intersport

Har varit och jobbat en kortis på Intersport ikväll mellan 18-22 och det var riktigt trevligt. Mycket folk, skumtomtar och underbara arbetskamrater. Trivs så bra alltså!

Sen ryktas det om fest i helgen, men jag är inte riktigt hundraprocentigt sugen må jag säga. Har blivit alldeles för mycket på senare tiden och jag borde verkligen bara ta det jäkligt lugnt. Men, men... Får se vad det blir, men en riktig myskväll med film skulle inte sitta fel.

För övrigt så ringde en av mina kära bröder mig idag och han kommer att bo här nere i Linköping hos oss i 2 veckor, så det ser jag framemot, kommer bli jättemysigt att få ha brorsan här! :)

Men nu ska jag dricka mitt goda te som bara står här och väntar på mig, sen blir det sängen, så natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0