Slutspurten

Nu börjas det... Har inte en enda ledig dag innan jag åker hem till Skellefteå igen. Bara skola och jobb. Och jag som inte har köpt en enda julklapp. Så det blir spännande. Nä, men det ska nog gå på något sätt.

Sen har jag väl inte nämnt att jag fått punktering på min förbannade cykel igen! Snacka om att den måste hata mig... Så ska försöka hinna lämna in den idag. Skitcykel.

Men en trevlig grej är att brorsan är här nu. Känns riktigt mysigt att ha en inneboende! :)

Men nu väntar modernt och balett.
Puss.

Kommentarer
Postat av: kristina

Det verkar visst gå influensa i punkterade cyklar. Jag har precis fått min tredje punka i höst och höll nästan på att slå cykelskrället sönder och samman när jag upptäckte det. Helt enkelt: du är inte ensam :)

2008-12-08 @ 23:09:57
URL: http://kristinarex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0