Nyårsklänning - check.

Har varit på stan idag med Amanda och hittat min nyårsklänning! Bara en enkel klänning från Gina, men kändes ändå helt rätt! Så det blir nog kalas! Sen åkte jag bara hem en snabbis och duschade och så, sen begav jag mig till Ikano en stund för att bara titta lite och så. Och är det någon mer än jag som har julklappsångest? Herregud. Vet ju att jag måste köpa mina julklappar nu egentligen, men orkar verkligen inte. Usch och fy.

Sen ikväll så har Amanda och Nancy varit här och sett Idolfinalen. Myspys. Och Kevin är en värdig vinnare. Fan, vilken skön människa! Sitter bara och ler när man ser på honom, haha. Så positiv ska jag också bli.

Nä, men en kanondag har det varit idag och nu väntar jobb i helgen. Och jag är astaggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0