Konsum, kära konsum...

Har tillbringat hela min helg på Konsum... Och ja, det är sig likt. Vi har fått nya kassor dit och ett helt nytt kassasystem, och det var verkligen på tiden. Men, annars är det sig väldigt likt... Exakt samma kunder som förut. Men, ja. Har ändå varit där två år av mitt liv, så på något sätt var det lite nostalgi av att vara tillbaka där ett tag. Trivs ju som ändå. :)

Men idag är jag ledig, så det blir att bara dega och ta det väldigt lugnt. Och sen ikväll kommer Elin, Pär och Nils hit. Så då blir det att äta gott och sen spela spela spel eller nåt. :)

Annars händer det inte mycket. Eller jo, värt att nämnas är att jag var ute och åt igår på Skellefteås, i särklass, bästa restauang. KRITI. Grekisk mat. Mmmm. Så tack Nils för den middagen! :)

Men nu, kanske ska gå ut och gå en sväng innan det mörknar helt och hållet... :)


Kära syster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0