Home sweet home

Och så var man hemma i schtaan igen och som vanligt som när man har varit hemifrån ett tag så känns det som man aldrig varit borta då man väl kommer hem igen. Men, ändå. Det är helt underbart att vara hemma igen och det är snö som bara den! Verkligen jättemysigt! Så det blir att passa på att njuta medan man är här alltså.

Och resan igår var ett äventyr. Vaknade upp med världens huvudvärk igår morse och det blev vekligen bara värre och värre under dagen och kände mig svimfärdig och hade värk i hela kroppen och var ljuskänslig till tusen. Så kort och gott så kände jag mig döende typ, så när jag väl kom hem så var det så att jag hade typ 39 graders feber, så det var ju inte så konstigt då... Men idag mår jag mycket bättre så nu har jag varit och handlat julklappar till hela familjen och nu blir det bara att slappa och mysa med familjen. Är ju inte varje dag som alla syskon är under samma tak. :)

Nä, men ska hjälpa Nils med lite paketinslagning nu. :)
Men GOD JUL på er allihopa! :)

,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0