Guitar Hero och glögg

I fredags var Linn, Amanda, Nancy och Karro här och vi bara myste, drack glögg och såg Idol (rätt personer som gick till final för övrigt). Sen så spelades det Guitar Hero för fulla slanten (inte för min del dock, har lite för mycket för vinnarskalle för det och måste smygträna innan jag visar mina skills offentligt, haha). Nä, men en riktigt skön slapparkväll.

Sen igår så var jag på Ikano med Amanda och Nancy och bara kikade runt lite, samt åt mat på "Sannes", sjukt bra mat de har där alltså! Sen så var det förfest hemma hos Amanda och Nancy tillsammans med Linn, så var förbi där en sväng, sen så tog jag det bara toklugnt, åt ost och kex och såg Britneys dokumentär. Men att somna tidigt blev det då inget av. Nä, slocknade halv 6 imorse, helt utan anledning. Grymt irriterande!

Och idag kommer Marcus, min bror hit, så idag blir det att städa upp lite och så (är inte speciellt välstadat efter helgen...).

Men ha det!

Fredagens Guitar Hero-kväll





Lördagens lilla förfest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0